Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Μοτο… καναπές!

Μια παρέα από τη Σουηδία κατάφερε να κατασκευάσει το πιο άνετο τρίκυκλο στην Ιστορία, καθώς προσάρμοσε τροχούς, τιμόνι κι έναν κινητήρα 120 κ.εκ. σε έναν τριθέσιο καναπέ!
Πρόκειται, λοιπόν, για το πιο άνετο τρίκυκλο που έχουμε δει ή για τον πιο γρήγορο καναπέ; Η απάντηση είναι δύσκολη, αλλά εσείς θα το κρίνετε. Οι Σουηδοί κατασκευαστές προσάρμοσαν στο πίσω μέρος του καναπέ έναν κινητήρα 120 κ.εκ. της Lifan και τρεις τροχούς. Στο μπροστινό μέρος βρίσκεται το τιμόνι, ενώ το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ξύλο.
Θα περίμενε κανείς πως ο εν λόγω καναπές θα ήταν βαρύς και δυσκίνητος, όπως, όμως, μπορείτε να δείτε στο βίντεο, είναι αρκετά ευέλικτος για το μέγεθός του!

Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2012

Μια μηχανή απ το μέλλον απολαύστε την:

         Ιδού η νέα MV Agusta Rivale               
Είναι σίγουρο πως η ιταλική εταιρία θα παρουσιάσει ένα adventure /supermotard μοντέλο στην EICMA και το μοντέλο που βλέπετε στη φωτογραφία φέρεται να είναι το πρώτο επίσημο σχέδιο.
Το συγκεκριμένο σχέδιο βρίσκεται ήδη σε αρκετά ξένα μοτοσικλετιστικά sites, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγεται και αυτό της έγκυρης βρετανικής εφημερίδαςmotorcyclenews.

Το εν λόγω sketch διαφέρει αρκετά από το «ανεπίσημο» πρωτότυπο που σας είχαμε παρουσιάσει πριν από ένα περίπου χρόνο το οποίο είχε κάνει την εμφάνισή του στην περσινή ιταλική έκθεση και ήταν μία σπουδή των τελειόφοιτων του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Σχεδιασμού του Τορίνο. Εκείνο έμοιαζε περισσότερο με Adventure ενώ σε αυτό το σχέδιο παρουσιάζεται μία μοτοσικλέτα με περισσότερο supermotard χαρακτηριστικά. Η MV Agusta φημολογείται ότι έχει στα μελλοντικά της σχέδια την παραγωγή και ενός μοντέλου για αυτή την κατηγορία, οπότε δεν θα παραξενευτούμε καθόλου αν τελικά δούμε στην EICMA δύο διαφορετικά μοντέλα με την ίδια όμως βάση. Από τη στιγμή βέβαια που πρόκειται απλά για ένα σχέδιο η τελική μορφή της μοτοσικλέτας δεν αποκλείεται να είναι αρκετά διαφορετική.

Σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής η ιταλική μοτοσικλέτα, που πιστεύεται ότι θα ονομάζεται Rivale, θα κινείται από ένα τρικύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 800 κ.εκ. το οποίο αποτελεί μια υπερκυβισμένη έκδοση του κινητήρα που χρησιμοποιούν τα F3, ενώ δεν αποκλείεται να χρησιμοποιεί και άλλα μηχανικά μέρη από αυτή, τροποποιημένα φυσικά για να ταιριάζουν στα νέα δεδομένα.

Το σίγουρο είναι ότι, πέρα από την εμφάνισή της θα διαφέρει σημαντικά και στον τομέα της εργονομίας με τη θέση οδήγησης να χαρακτηρίζεται από την όρθια στάση του σώματος στα πρότυπα των supermotard, aedventure και on-off μοτοσικλετών. Δεδομένες θεωρούνται, επίσης και οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων σε σχέση με μια street μοτοσικλέτα. Αυτό, σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, κάνουν τη Rivale μια εξαιρετική επιλογή για καθημερινή μετακίνηση και σίγουρα την πιο πρακτική μοτοσικλέτα που έχει παρουσιάσει ποτέ το ιταλικό εργοστάσιο.

Με αυτό το μοντέλο, η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει το Σεπτέμβρη του 2013, η MV Agusta θέλει να κοντράρει στα ίσια τους υπόλοιπους κατασκευαστές στα μεσαία street/adventure/supermotard και ευελπιστεί να ανεβάσει σημαντικά τις πωλήσεις κα φυσικά τα έσοδά της, αφού παρά το βαρύ όνομα που θα φέρει στα πλαστικά του η τιμή του Rivale εκτιμάται ότι δεν θα είναι απαγορευτική.Πηγή: http://www.mototriti.gr

Sport 250 κ.εκ. από τη Yamaha;



'Eνα νέο sport μοντέλο 250 κ.εκ. φημολογείται ότι ετοιμάζει η Yamaha, όχι μόνο για τις αγορές της ΝΑ Ασίας, αλλά και για τον υπόλοιπο κόσμο! Το μοντέλο θα είναι, φυσικά, ένα YZF-R 250 κ.εκ..
Όπως ακούγεται το… YZF-R250 θα βασιστεί (αισθητικά τουλάχιστον) στο R6 και θα βρίσκεται στις αγορές παγκοσμίως, πιθανότατα το 2014. Οι πληροφορίες για το νέο μοντέλο είναι σχεδόν μηδαμινές (ακόμη και το εικονιζόμενο αποτελεί απλά ένα concept σκίτσο), αλλά δε θεωρείται καθόλου απίθανο να μάθουμε περισσότερα στη φετινή EICMA, καθώς αναμένεται να παρουσιαστεί εκεί.
Η κίνηση αυτή της Yamaha φαίνεται απόλυτα λογική. Δύο από τους Ιάπωνες ανταγωνιστές της, η Honda και η Kawasaki, έχουν ήδη μοιραστεί ένα μεγάλο κομμάτι της πίτας στην κατηγορία, χάρη στα CBR 250R και Ninja 250R αντίστοιχα, ενώ και η Suzuki κάνει τα πρώτα της βήματα με το γυμνό GW 250 Inazuma. Επιπλέον, η ΚΤΜ μοιάζει να έχει βάλει στόχο κάθε πιτσιρικά που επιθυμεί ένα μικρού ή μεσαίου κυβισμού μοτοσικλετάκι με sport χαρακτηριστικά, με τα Duke 125, 200 και – εσχάτως – το νέο 390.
Με λίγα λόγια, η Yamaha μάλλον άργησε να μπει στο παιχνίδι και επιθυμεί να αναπληρώσει το χαμένο χρόνο. Περισσότερα, όμως, θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε στην επερχόμενη EICMA.

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Επιστρέφει στο SBK η Yamaha;

Ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής -μετά από ένα χρόνο απουσίας- της Yamaha, στο πρωτάθλημα Superbike, άφησε με δηλώσεις του ο επικεφαλής της ομάδα Lin Jarvis.
Οι πληροφορίες ήθελαν τη Yamaha να επικεντρώνεται στην περαιτέρω αναβάθμιση του MotoGP και να μην συζητά την επιστροφή της στο SBK, μετά από ένα χρόνο απουσίας, αλλά ο Lin Jarvis μιλώντας στο motorcyclenews.com, επιβεβαιώνει ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Yamaha, η επιστροφή της στο SBK, θα εξαρτηθεί από το αν ο νέος ιδιοκτήτης (Dorna), αποφασίσει οριστικά να αλλάξει τους κανονισμούς.

«Για την ώρα δεν συμμετέχουμε στα Superbike, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ενδιαφερθούμε στο μέλλον. Μέχρι πέρυσι, όταν φύγαμε από τα Superbike, είχαμε εμπλοκή σχεδόν σε κάθε κατηγορία. Αν το επίπεδο είναι χαμηλότερο και πιο εφικτό από οικονομικής άποψης, τότε θα μας αυξήσει το ενδιαφέρον να επιστρέψουμε. Νομίζω ότι οι αγώνες με μοτοσικλέτες παραγωγής έχουν αντίκτυπο στην αγορά, αλλά τα Superbike χρειάζονται υποβάθμιση των τεχνικών κανονισμών, διότι κάνοντας αυτό θα φέρεις περισσότερες συμμετοχές και θα διατηρήσεις καλό θέαμα. Αν αυτό σκέφτεται η Dorna, τότε είναι θετικό», τόνισε ο Jarvis.

Το νέο Honda CBR 250R!


Μετά από την «crossover» μοτοσικλέτα με τον V4 κινητήρα που θα παρουσιαστεί στην ΕΙCMA, η Honda ανακοίνωσε σήμερα άλλο ένα καινούργιο μοντέλο, που αναμένεται να κάνει πολλούς νέους αναβάτες να χάσουν τον ύπνο τους. Το CBR 250R φέρει έναν εντελώς νέο μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο κινητήρα, 249,4 κ.εκ.
Η μοτοσικλέτα δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία τόσο από το VFR 1200F όσο και από τη σειρά των CBR-RR και σε συνδυασμό με τα γραφικά και τη βαφή στην κλασική τριχρωμία κόκκινου-λευκού-μπλε, το αποτέλεσμα είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό. Αυτό που καταφέρνει το CBR 250R και το οποίο θεωρείται πολύ σημαντικό στη συγκεκριμένη κατηγορία, είναι ότι πείθει πως πρόκειται για μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού.

Ο κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι, όπως ήδη αναφέρθηκε, σχεδιασμένος από λευκό χαρτί. Πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο μηχανικό σύνολο, με τέσσερις βαλβίδες και δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους. Η χωρητικότητά του είναι 249,4 κ.εκ., η τροφοδοσία επιτυγχάνεται μέσω PGM-FI ηλεκτρονικού ψεκασμού και η απόδοσή του, σύμφωνα με τη Honda, είναι 25,5 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 2,2 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Εκτενής αναφορά γίνεται και για την οικονομική λειτουργία του εν λόγω κινητήρα, ο οποίος, σύμφωνα πάντα με τη Honda, καταναλώνει 1 λίτρο καυσίμου ανά 27 χιλιόμετρα.

Ο κινητήρας «φιλοξενείται» σε ένα διπλής ραχοκοκαλιάς ατσάλινο πλαίσιο, τύπου διαμάντι, στο μπροστινό μέρος του οποίου τοποθετείται συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 37 χλστ., μονό δισκόφρενο διαμέτρου 296 χλστ. και ελαστικό διαστάσεων 110/70-17. Αντιστοίχως, πίσω συναντάμε μονό αμορτισέρ, μονό δισκόφρενο διαμέτρου 220 χλστ. και ελαστικό διαστάσεων 140/70-17. Το ύψος της σέλας στο CBR 250R ανέρχεται στα 784 χλστ., ενώ το βάρος του στα 162 κιλά. H Honda ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει και έκδοση με C-ABS, πέραν της βασικής, με το βάρος σε αυτήν την περίπτωση να αγγίζει τα 166 κιλά. Τέλος, οι χρωματικές επιλογές θα είναι δύο: μαύρο και τριχρωμία κόκκινου-λευκού-μπλε.

Πηγή:www.Mototriti.gr