Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Το νέο Honda MSX 125



http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2013/01/2013-Honda-MSX125-Monkey-04.jpg
Το νέο μοτοσικλετάκι της Honda για μικρά και μεγάλα «παιδιά» είναι πλέον γεγονός. Η ιαπωνική εταιρία δίνει στο δίτροχο κοινό τον διάδοχο των θρυλικών Monkey, Dax και Ape σε μια ευχάριστα απρόσμενη κίνηση.
Έφηβος ξανά
Ένα πρακτικό μοτοσικλετάκι καθαρά για την διασκέδασή σας! Αυτό είναι συνοπτικά το MSX 125 που παρουσίασε η ιαπωνική εταιρία μέσω της θυγατρικής της στην Ταϊλάνδη όπου και θα κατασκευάζεται. Το πλήρες όνομά του είναι Mini Street X-treme 125 και απευθύνεται στους νέους που ψάχνουν για ένα μικρό δίκυκλο το οποίο ξεχωρίζει σχεδιαστικά και στη συγκεκριμένη περίπτωση και ιστορικά. Το τελευταίο ισχύει απόλυτα αν σκεφτεί κανείς από πού κρατά η…σκούφια του MSX. Τα Monkey, Dax και Ape, αποτελούν τους φυσικούς προγόνους του οι οποίοι έχουν αφήσει τη δική τους ιστορία στους δύο τροχούς. Τα ευχάριστα νέα για εμάς είναι ότι το MSX αποτελεί «παγκόσμιο μοντέλο» για την Honda και αυτό σημαίνει ότι θα το δούμε να εισάγεται επίσημα από την ελληνική αντιπροσωπεία.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjgQfp9J4RsvwjKY3EOFCyYuUCdK2WJbi8bixH8uw4diiNX4ItMldhZ8H4rKfLWtPwW5V7AWPcI0UCMc6Qacrv5-6qF3hWluXpOgj9oZAjkOPzGsBoywhtdnKkmCtp08BtreVhyNYbWKhs/s400/MSX+1.jpg

Ξεχωριστό υβρίδιο
Το MSX είναι κάτι μεταξύ κανονικής μοτοσικλέτας και mini bike και βάσει χαρακτηριστικών ακροβατεί με επιτυχία ανάμεσα σε αυτές τις δύο κατηγορίες. Οι αλουμινένιοι τροχοί του είναι 12 ιντσών και τα ελαστικά του είναι διαστάσεων 120/70 και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Για τον εμπρός τροχό χρησιμοποιεί «χρυσό» ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 31 χλστ., ενώ πίσω υπάρχει μόνο ένα αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο που εδράζεται πάνω σε ατσάλινο ψαλίδι κατασκευασμένο από σωλήνες τετραγωνικής διατομής. Ατσάλινο και πολύ στιβαρό, σύμφωνα με τη Honda, είναι και το μικροκαμωμένο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς. Η υψηλές προδιαγραφές συνεχίζονται και στα φρένα όπου βλέπουμε δύο δίσκους 220 και 190 χλστ. οι οποίοι συνδυάζονται με διπίστονη και μονοπίστονη δαγκάνα εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Αν προσθέσετε σε αυτό το βάρος που δεν ξεπερνά τα 101,7 κιλά πλήρες υγρών αλλά και το μεταξόνιο των μόλις 1.200 χλστ. θα πάρετε μια πολύ καλή ιδέα για τις δυνατότητες κίνησης του MSX μέσα στην πόλη αλλά και την ικανότητά του να προσφέρει στιγμές διασκέδασης στον αναβάτη του.

Κινητήρας: Γνωστός και άξιος
Ο κινητήρας που έχει τοποθετηθεί στο MSX 125 είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται και για το παπί της Honda Ταιλάνδης, ο οποίο ονομάζεται Wave. Αυτό μάλλον δεν σας λέει τίποτα, ωστόσο, αν κοιτάξετε κάτω από τα πλαστικά του…δικού μας Innova θα βρείτε ακριβώς το ίδιο μοτέρ. Η μόνη διαφορά εντοπίζεται στο 4τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων αφού στην προκειμένη περίπτωση έχει καταργηθεί o κλασικός ημιαυτόματος συμπλέκτης του Innova και τη θέση του έχει πάρει ένας μοτοσικλετιστικού τύπου με την μανέτα του να δίνει περήφανα το «παρών» στο τιμόνι. Κατά τα άλλα ο PGM ψεκασμός συνεχίζει να τροφοδοτεί τον κινητήρα με καύσιμο μίγμα η εξάτμιση φέρει καταλύτη, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται για την περίσταση στα 5,5 λίτρα. Η απόδοση ανέρχεται στους 9,7 ίππους και η ροπή στα 10,9 nm στις 7.000 και 5.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.
http://www.red-live.it/content/media/2013/01/HondaMSX125-4-980x500.jpg
Λεπτομέρειες που ξεχωρίζουν
Ένα από τα πράγματα που σίγουρα ξεχωρίζει στη νέα δημιουργία της Honda είναι ο εμπρός προτζέκτορας με την λάμπα Xenon που χρησιμοποιεί για να φωτίζει το οδόστρωμα το MSX 125, ο οποίος αναμένεται να κάνει πολύ καλή δουλεία σε αυτό τον τομέα σε σχέση με τους συμβατικούς λαμπτήρες. Το πίσω φωτιστικό σώμα χρησιμοποιεί LED ενώ οι μοντέρνες πινελιές δεν τελειώνουν εδώ, καθώς ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και φέρει μεταξύ άλλων δύο μερικούς χιλιομετρητές, δείκτη βενζίνης και ρολόι.

Οι φωτογραφίες είναι προς το παρόν μόνο αυτές που βλέπετε. Ωστόσο, μέχρι η Honda να ανεβάσει και άλλες μπορείτε να θαυμάσετε το νέο μοτοσικλετάκι της σε
αυτό το βίντεο
.

Πηγη: www.mototriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου